حرکات اصلاحی و بازگشت به ورزش پس از آسیب

با ابوالفضل زاهدی

آیا به دنبال یک برنامه تمرینی و توانبخشی برای بهبود آسیب رباط صلیبی زانو، درد شانه، دیسک کمر، دیسک گردن، درد زانو و … هستید؟
آیا به دنبال یک برنامه تمرینی حرکات اصلاحی برای اصلاح کمرگود، قوزپشتی، زانوی ضربدری، زانوی پرانتزی، سربه جلو، کف پای صاف و… هستید؟
بهتون تبریک میگم، جای درستی آمده اید.  نویسنده برنامه(ابوالفضل زاهدی) برنامه تمرینی حرکات اصلاحی و بازگشت به ورزش پس از آسیب و حرکات اصلاحی به صورت علمی و تخصصی برای شما طراحی می کند.
نوشتن برنامه تمرینی حرکات اصلاحی و توانبخشی برعهده چه کسی است؟ ابوالفضل زاهدی فوق لیسانس آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی از دانشگاه تهران. مولف و مترجم بالای ۱۰ کتاب بدنسازی

ابوالفضل زاهدی

نمونه هایی از کتب تالیفی و ترجمه ابوالفضل زاهدی

کتاب TRX

کتاب اصلاح ناهنجاری در بدنسازی

کتاب حرکت شناسی در بدنسازی

کتاب آنالیز حرکات در بدنسازی

کتاب علم حجم بدنسازی

کتاب آسیب در بدنسازی

کتاب حرکات اصلاحی اسکات در بدنسازی

کتاب آناتومی بدنسازی یا کتاب آنالیز حرکات بدنسازی

کتاب طراحی تمرین بدنسازی

 

 

برنامه بدنسازی تخصصی

 

جهت دریافت برنامه تمرینی حرکات اصلاحی (برای عارضه های مختلف مثل زانوی ضربدری، پرانتزی، قوزپشتی و گودی کمر و دیگر عارضه ها) و توانبخشی(بهبود درد گردن، شانه و کمر) لطفا فرم زیر را پر فرمایید

بعد از پرکردن فرم زیر، دکمه ارسال را بزنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید. هزینه نوشتن برنامه تمرینی حرکات اصلاحی و توانبخشی ۱۵۰ تومن می باشد. بعد از پرداخت، حداکثر ۴۸ ساعت برنامه در واتساپ براتون ارسال می شود. 

 

برنامه ورزش درمانی

 

بعد از پرکردن فرم بالا، دکمه ارسال بالا را بزنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید. هزینه نوشتن برنامه تمرینی حرکات اصلاحی و توانبخشی ۱۵۰ تومن می باشد. بعد از پرداخت، حداکثر ۴۸ ساعت برنامه در واتساپ براتون ارسال می شود. 

keyboard_arrow_up