شنا سوئدی چقدر سنگین است؟

شنا سوئدی چقدر سنگین است؟

شنا سوئدی یکی از بهترین نوع تمرینات است. اشکال مختلفی وجود دارد و این تغییرات از نظر دشواری می توانند تفاوت اساسی داشته باشند. این به مبتدیان اجازه می دهد تا از روش آسان تری برای شروع استفاده کنند و سپس با پیشرفت خود به سمت تغییرات دشوارتر پیش روند.
این مطالعه شکل های مختلف شنا سوئدی را کمی سازی و تعیین کرد: دست ها بالا (جعبه ۳۰ یا ۶۰ سانتی متر) ، پا بالا(جعبه ۳۰ یا ۶۰ سانتی متر) ، زانوها روی زمین و شنا سوئدی عادی. شنا سوئدی بر روی صفحه نیرو برای ارزیابی نیروهای عکس العمل زمین  انجام شد و سپس این موارد به عنوان درصدی از وزن بدن بیان شدند. افراد مورد مطالعه مردان و زنان جوان بزرگسال با تناسب اندام بودند.
روش بالا بودن دست ها روی جعبه ۶۰ سانتی متری، ساده ترین نوع شنا سوئدی بود و برابر با ۴۱ درصد از وزن بدن بود. شنا سوئدی عادی برابر با ۶۴٪ از وزن بدن بود و سخت ترین نسخه آزمایش شده در هنگام بالا آمدن پا (۷۴٪ وزن) بود.
بنابراین ، با بالا بردن دستها یا پاها ، می توانید سختی تمرین را به دلخواه تنظیم کنید. افزایش ارتفاع پاها نسبت به دستان باعث افزایش بار می شود.
در نتیجه ، بار تمرین در شنا سوئدی عادی برابر با ۶۵ درصد از وزن بدن شما است. بار شنا سوئدی را می توان با بالا بردن دست ها (برای سهولت کار) یا پا (برای دشوارتر کردن) دستکاری کرد.
نوشتهٔ پیشین
آیا پروتئین قبل از خواب می تواند بهبود عملکرد ورزشی در فوتبال را بهبود بخشد؟
نوشتهٔ بعدی
افزایش پروتئین دریافتی چقدر عضله می سازد؟

مقالات مرتبظ

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up