پریموبولان دی پات یا دی پرت (متنولون انانتات)

پریموبولان دی پات نوعی تزریقی پریموبولان است که به کندی در بدن آزاد می شود. زمان آزادشدن و نیمه پریموبولان دی پات همانند تستوسترون آنانتات می باشد.
این استروئید خواص اندروژنی پایینی دارد. نوع تزریقی پریموبولان همانند نوع خوراکی آن به استروژن احیا نمی شود. لذا یک مزیت مهم برای این استروئید محسوب می شود و سبب عوارض جانبی شدید استروژنی نشده و فشارخون را بالا نمی برد. با مصرف پریموبولان احتباس آب در عضلات زیاد نیست.
عوارض جانبی:
پریموبولان نیز دارای عوارض جانبی پریموبولان خوراکی است و اگر از دوز پایین استفاده شود با مشکلات استروژنی و اندروژنی مواجه نمی شوید. اما اگر پریموبولان را با دوز بالا و همراه با سایر استروئیدهای قوی مصرف کنید، مسلماً با اثرات آندروژنی مثل رشد موی زاید، پرخاشگری، کلفت شدن صدا، ریزش موی سر و عوارض استروژنی مثل تجمع چربی، ژینکوماستی، آکنه، جوش و چرب شدن پوست مواجه می شوید. بنابراین بهتر است در پایان دوره از داروهای کمکی و آنتی استروژن ها برای کم کردن عوارض جانبی استفاده نمایید. خانم ها باید از مصرف دوزهای بالاتر یا ترکیب با سایر استروئیدها پرهیز کنند زیرا با عوارض آندروژنی و صفات مردانه مواجه خواهند شد.
نوشتهٔ پیشین
پریموبولان (متنولون استات)
نوشتهٔ بعدی
فیناجکت (ترن بولون استات)

مقالات مرتبظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up