پریموبولان (متنولون استات)

پریموبولان حاوی متنولون استات است و استروئیدی خوراکی می باشد. عملکرد آن شبیه فرم تزریقی آن یعنی پریموبولان دی پات تزریقی است که سبب رشد عضلات با کیفیت بالا و با چگالی زیاد می شود.
این استروئید دارای خواص آنابولیکی ملایم و خواص آندروژنی کم است. با توجه به اینکه پریموبولان یک استروئید آروماتیز نشده است، سبب احتباس آب در عضلات نمی شود. در حالت کلی پریموبولان خوراکی یک استروئید با عوارض جانبی نسبتاً کم است که نتایج حاصل از آن تقریباً پایدار است. زیرا هم احتباس آب ناشی از مصرف آن کم بوده و هم کمتر عملکرد بیضه ها را مختل می کند.
عوارض جانبی:
با توجه به اینکه پریموبولان در ساختار خود ترکیب الکلی کربن ۱۷ را ندارد، جزء استروئیدهایی است که کمتر کبد را تحت فشار قرار می دهد و از طرفی آروماتیزه نمی شود. بنابراین کمتر عوارض ناشی از تجمع استروژن در بدن نمایان می شود. اما هرگز فراموش نشود که تمامی استروئیدها در صورتی که برای مدت طولانی بیش از ۱۰ هفته و نیز از دوزهای سنگین استفاده شود. عوارض جانبی جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. به خاطر داشته باشید با مصرف مازاد هرگز میزان سنتز پروتئین بیشتر نخواهد شد و تنها عوارض جانبی آن بیشتر می شود.
نوشتهٔ پیشین
هالوتستین (فلوئوکسی مسترون)
نوشتهٔ بعدی
پریموبولان دی پات یا دی پرت (متنولون انانتات)

مقالات مرتبظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up