دیانابول

دیانابول(ناندرولون سپیونات) و دیانابولون (ناندرولون آن دکانوت)

دیانابول یک استروئید حاوی ناندرولون سپیونات است که اثرات آن شبیه دکا می باشد. تفاوت آن در رهایش بیشتر ناندرولون در بدن است که قدری قدرت آن را نسبت به دکادورابولین بیشتر می کند. این استروئید به مدت ۲ هفته در بدن فعال باقی می ماند و اثرات خود را اعمال می کند.
دیانابولون نیز یک استر بی نظیر ناندرولون می باشد که حاوی آن دکانوت است. قدرت آن از دکادورابولین بیشتر بوده و ۳ تا ۴ هفته نیز در بدن به صورت فعال باقی می ماند. دیانابول در ساختار شیمیایی خود دارای یک اتم کربن بیشتر است که مقداری سرعت آزادشدن آن را نسبت به دکا کندتر و اهسته تر می کند.
عوارض جانبی:
دیانابول و دیانابولون دارای عوارض جانبی بیشتری نسبت به دکا دارند به طوری که باید بعد از دوره مصرف از آنتی استروژن ها استفاده کرد. هر چند عوارض این استرها از استرهای تستوسترون کمتر است با این حال ممکن است در اثر مصرف، با چرب شدن پوست، آکنه، رشد موی زاید و ریزش مو و جوش های چرکی مواجه شد. کسانی که در برابر بزرگ شدن سینه حساسیت دارند بهتر است در نیمه های دوره درمان از آنتی استروژن هایی مثل کلومید و نولوادکس استفاده کنند.
در مورد مصرف این دو استروئید توسط خانم ها نیز می توان گفت که مصرف این هورمون نسبت به استروئیدهای قوی تر مثل استرهای تستوسترون  قابل قبول تر است زیرا این دو استروئید نیز جزء استروئیدهای ضعیف و ملایم محسوب می شوند. با این حال خانم ها در مورد مصرف استروئیدها باید بیشتر تامل کنند.

 

نوشتهٔ پیشین
لورابولین (ناندرولون لارات)
نوشتهٔ بعدی
آنادرول ۵۰ (اکسی متولون)

مقالات مرتبظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up