پروتئین قبل از خواب

آیا پروتئین قبل از خواب می تواند بهبود عملکرد ورزشی در فوتبال را بهبود بخشد؟

پروتئین قبل از خواب نشان داده شده است که به طور طبیعی هضم می شود و سنتز پروتئین عضله پس از ورزش را افزایش می دهد (یعنی فرآیند سازگاری عضلات) در طول شب. آیا این به افزایش بهبود عملکرد ورزشی نیزکمک می کند؟
فوتبال شامل انقباضات برون گرا با سرعت زیاد می باشد (به عنوان مثال کاهش سرعت پس از دو سرعت) و بنابراین منجر به آسیب زیادی به عضله می شود. در نتیجه ، این عملکرد ورزشی را در روزهای بعدی مختل می کند.
مطالعه ای تأثیر ۴۰ گرم کازئین قبل از خواب بر بهبود عملکرد ورزش را بعد از بازی یک بازیکن فوتبال حرفه ای در شب بررسی کرد.
وقتی که پروتئین اضافی قبل از خواب مصرف شد، عملکرد پرش در ۳۶ ساعت بعد از مسابقه به حالت اولیه بازگشت. ولی افرادی که پروتئین قبل خواب مصرف نکرده بودند ۶۰ ساعت طول کشید تا عملکرد پرش به حالت اولیه برگردد.علاوه بر این، پروتئین قبل از خواب نیز باعث کاهش درد عضلات می شود.
این نتایج کاملاً چشمگیر است ، زیرا بازیکنان فوتبال قبلاً پروتئین بعد از مسابقه (۰٫۵ گرم در کیلوگرم وزن بدن) را مصرف کرده اند و مصرف پروتئین روزانه عادی در حدود ۱/۹ گرم در کیلوگرم وزن بدن داشته اند.
بنابراین ، ممکن است برای بهینه سازی بهبودی در بازیکنان فوتبال ، مصرف پروتئین زیاد و / یا توزیع پروتئین خوب در روز لازم باشد.
در نتیجه ، مصرف ۴۰ گرم کازئین قبل از خواب بعد از یک مسابقه عصر بهبود عملکرد در بازیکنان حرفه ای فوتبال را بهبود می بخشد.
نوشتهٔ پیشین
گلیکوژن عضلانی یک عامل محدود کننده در هنگام تمرین بدنسازی است؟
نوشتهٔ بعدی
شنا سوئدی چقدر سنگین است؟

مقالات مرتبظ

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up